وزیر انرژی آمریکا، کریس رایت، اعلام کرد اکنون ایران میتواند نفت خود را فروخته و پول آن را مستقیماً به دلار دریافت کند. این اظهارات در حالی مطرح میشود که تحریمهای نفتی علیه ایران همچنان پابرجاست و هدف از آن کاهش فشار بر بازار انرژی جهانی است. با این حال، اجرایی شدن این موضوع مستلزم شفافسازی بیشتر مقامات آمریکایی است.
🤖این خلاصه با هوش مصنوعی تهیه شده